Garantievoorwaarden maatwerkbladen keuken

Een keukenblad heeft 5 jaar garantie 

De onderstaande voorwaarden zijn van toepassing:

  1. De garantie wordt uitsluitend gegeven op fabricagefouten, en geldt uiteraard alleen wanneer het blad volgens de aanwijzingen is gemonteerd en wordt onderhouden. Beschadigingen die ontstaan door fouten vóór of tijdens de montage, door een ander dan huishoudelijk gebruik of door onoordeelkundig onderhoud, worden dus niet vergoed.
  2. De garantie op het blad(deel) vervalt wanneer in het blad is gefreesd, geboord, enz.
  3. Eventuele klachten kun je melden bij de leverancier/winkel; hij zorgt ervoor dat uw garantieclaim(s) op de juiste plaats terechtkomen.
  4. Garantieclaims kun je tot 5 jaar na de afleverweek indienen. De afleverdatum kun je terugvinden op de factuur.
  5. Als je een garantieclaim indient, zal een servicemonteur langskomen om de klacht op te nemen. Indien mogelijk wordt het probleem ter plekke verholpen. In het andere geval wordt, als de claim gegrond is, een nieuw blad(deel) geleverd. Er kan geen aanspraak gemaakt worden op een vergoeding voor de plaatsing ervan, voor de overlast, enz.
  6. Roestplekken, veroorzaakt door invloeden van buitenaf, vallen niet onder de garantie op spoelbakken.
  7. In geval van een ongegronde claim worden voorrijkosten in rekening gebracht.

Eventuele klachten kun je melden bij de leverancier/winkel waar je het blad hebt gekocht.

Garantievoorwaarden maatwerk badmeubelen

Een maatwerk Qisani badmeubel heeft 5 jaar garantie

  • Binnen de garantietermijn van 5 jaar worden alle defecte onderdelen van het badmeubel herleverd. Hierbij gaat het om materiaal-, constructie- of fabricagefouten.
  • Binnen de garantie termijn van 5 jaar vallen alle mechanische onderdelen, zoals scharnieren, geleiders en ophangsystemen onder de garantie.
  • Controleer het badmeubel direct na ontvangst op zichtbare schade en meld dit direct (binnen 2 werkdagen) bij de verkoper.

De onderstaande voorwaarden zijn van toepassing:

  1. Artikelen met zichtbare schade mogen niet worden gemonteerd.
  2. Het badmeubel dient afgekit te worden met zuurvrije sanitairkit. Wanneer het badmeubel niet of voldoende is afgekit vervalt de garantie.
  3. Plaats een eiken meubel nooit in de directe omgeving van bad of douche zonder een vaste scheidingswand, het meubel dient spatwatervrij te worden gemonteerd. Bij overmatig contact met water kan het badmeubel opzwellen, zorg altijd voor goede ventilatie. Opzwellingen vallen niet onder de garantie.
  4. Wanneer onder garantie onderdelen zijn geleverd, worden alle kosten zoals montage-, loodgieter- en tegelwerk niet vergoed.
  5. Bij schade als gevolg van verkeerde montage en lekkage vervalt de garantie.
  6. Kleur- en tintafwijkingen vallen niet onder de garantie.
  7. Voorzie een serviceverzoek altijd van een omschrijving van de klacht, ordernummer en duidelijke foto’s ter beoordeling.
  8. Maatwerk meubelen kunnen niet retour worden genomen.
  9. Er dient altijd een mechanische afzuiging in de badkamer aanwezig te zijn, om opzwelling te voorkomen.